No impact week dag 3

Vandaag is weer een dag van besparing alleen dan met water. Dit vind ik ook een goed initatief omdat wij als westers land overvloed aan water hebben en hierbij dus niet bij stilstaan wat er zou gebeuren als we deze primaire behoefte niet hadden. Afrikaanse en Oosterse landen is dit dus niet vanzelfsprekend en sterven er mensen door ondervoeding en uitdroging. Wij als westers land is het goed om dit ook te realiseren en hierbij een week stil te staan.

Ik wil zorgen dat ik deze week zuinig aan doe met water en het alleen gebruiken als het echt nodig is. Ik zal vanavond ook gaan douchen en doe dit niet langer als 5 min. Ik zet er ter controle een kookwekker langs zodat ik de tijd niet vergeet. Ik hoop dat ik hier me beter van bewust word dat niet alle basis voorzieningen vanzelfsprekend zijn.

Leave a Reply

